Gratis verzending binnen België vanaf €60
Gratis levering in het Meetjesland binnen 48u
Verzending naar België en Nederland
Retour

Retour

Voor alle producten gekocht bij Hoppiepolla heeft u volgens de Belgische wet betreffende de handelspraktijken, de voorlichting en bescherming van de consument van 12 april 2010, een bedenktijd van 14 kalenderdagen. U heeft de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen binnen 14 kalenderdagen te ontbinden. De termijn van 14 kalenderdagen gaat in op de dag na ontvangst van de artikelen.

Wanneer u gebruik wenst te maken van het verzakingsrecht dient u dit binnen de gestelde 14 kalenderdagen schriftelijk kenbaar te maken. De klantendienst van Hoppiepolla is te bereiken via e-mail: [email protected] of per post: Hoppiepolla, Schuttershof 22, 9900 Eeklo. Indien Hoppiepolla dit verzoek goedkeurt zal u per e-mail de noodzakelijke instructies ontvangen voor de retournering.

Hoppiepolla zal het verzoeken tot retournering in ieder geval slechts goedkeuren indien het een compleet product betreft (bijvoorbeeld, de twee onderdelen die een paar vormen moeten samen worden geretourneerd), het product nog niet werd gewassen of gebruikt (anders dan redelijk gebruik voor het passen van de kledij), en de producten in de originele verpakking worden teruggestuurd. 

Het is uw verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat de artikelen veilig en beschermd zijn gebleven terwijl deze in uw bezit waren. Behandel de producten met zorg en retourneer ze in de staat waarin ze aan u zijn geleverd. Pak de producten zorgvuldig in.

Indien u van het recht op ontbinding gebruik maakt, zal u de artikelen met alle geleverde toebehoren aan Hoppiepolla retourneren, conform de door Hoppiepolla verstrekte instructies. De kosten van terugzending zijn voor uw rekening, ongeacht de wijze van terugzending. Het door u betaalde bedrag zal Hoppiepolla zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 kalenderdagen na ontbinding terugbetalen. Vervanging of terugbetaling kan pas plaatsvinden nadat alle terug te zenden producten door ons zijn ontvangen.

Als u producten retourneert:

  • die zich niet in de oorspronkelijke staat bevinden,
  • die niet goed zijn verpakt,
  • waarvan artikelen ontbreken,
  • waaraan u niet de benodigde zorg hebt besteed bij het terugsturen van die producten,

behouden we ons het recht voor om uw retourzending te weigeren en terugbetaling af te wijzen of om u kosten in rekening te brengen voor benodigde reparaties, opnieuw opslaan of vergelijkbare directe kosten die het gevolg zijn die betalingen die aan u moeten worden terugbetaald (onverminderd van de van toepassing zijnde wettelijke bepalingen).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »